onsdag 22. oktober 2008

60-års kort

Jeg prøver fremdeles å male. Øvelse gjør mester har jeg hørt.. Er nok et godt stykke igjen. ;-)
Men da fikk jeg endelig tatt i bruk H2o for første gang og distress.
Prøvde å lage et sprekt kort til en sprek dame. Motivet her er hentet fra Diamond-cd, og endret for å passe til kortet. Tallene er fra CB's alfabet hippie chick, stanset ut i grunge board.
OBS!! Dette kan forøvrig ikke anbefales, da grunge board faktisk ødelegger CB's sine dice!! Noe lærer man "the hard way" desverre... (sorry Gunn-Hege)

3 kommentarer:

WencheP sa...

Så kjempestilig kort du har laget! Digger disse motivene - de er så kule!

Leena V. sa...

Tusen takk skal du ha. Koselig å høre. Ja diamond-motivene er skikkelig artige. Glad jeg har skaffet meg denne cd'n :-)

Bibbi sa...

Råstilig kort!!