tirsdag 21. oktober 2008

Utfordret av Ett Trykk

Stor var overraskelsen da det ramlet inn en mail fra Ett Trykk med spørsmål om jeg kunne tenke meg å delta i august-nummerets stempel-utfordring. MEG liksom!! Som knapt nok trodde at noen visste at jeg lagde kort engang.
Stolt som en ugle svarte jeg selvfølgelig ja - og det helt uten å tenke meg om!!

Fristen var litt i korteste laget (til meg å være) knappe tre uker... men jeg satte igang så fort stemplet (Party - Penny Black) var i hus. Og der satt jeg da. og malte trykk etter trykk etter trykk og ble jo aldri fornøyd siden maling av trykk absolutt ikke er noe jeg hevder å kunne. Men de ble da ferdig til fristen, og jeg endte opp med to ganske så forskjellige kort..

Begge kortene er laget med nydelige mønsterark fra K&Company - ancestry-serien. Og pyntet etter alle kunstens regler. På trykk i Ett Trykk kom de ihvertfall - i veldig godt selskap med min gode venn Kristian (klæm), Daniel og Kristine.



2 kommentarer:

Nina sa...

Lekre kort. Likte spesielt godt det nederste:)

Leena V. sa...

Takk takk :-) Hyggelig at du likte det.
Jeg ser at jeg har lagt inn et dårlig bilde av den også. Den er rett og slett ikke montert ferdig.. *leer*