tirsdag 11. november 2008

Web-ring... genialt!!

Jeg tok en liten svipptur innom Rubberstamps forumet en kveld og fikk øye på tråden til Trine (vaktmester) vedr web-ring for oss med blogger. Dette må jo være genialt for en som meg.. som er helt ny i forhold til dette å blogge. En smart måte å få andre til å sveipe innom bloggen, og en flott mulighet til å oppdage dyktige kortlagere!
For å få nye til å melde seg på web-ringen, fristet hun med en liten oppmerksomhet i posten til den som ble nr 20 og nr 40.

Utrolig men sant.. Jeg ble nr 20!!


Jeg fikk da dette nydelig mini-kortet fra Trine med en koselig hilsen, samt masse forskjellig hobbystæsj som jeg kan kose meg med framover!!
Jeg tok meg den frihet i å vise fram alt det flotte jeg fikk!

Jeg vet ikke hvem som ble mest lykkelig etter at posten hadde kommet fram jeg.. Elvis eller meg...?

Da kan jeg vel i samme slengen introdusere Elvis.. (en herlig blanding av skipskatt og perser.)
En nyinflyttet liten krabat som allerede har funnet ut at hobbypulten er rette stedet å være om man oppmerksomhet vil ha. Eller selvfølgelig midt på tastaturet foran skjermen på laptopen. En ting er sikkert. Korthobby er midt i blinken for han. For det finnes ikke en ting han ikke vil leke med. Her sjekker han ut hva Trine var så snill å sende til oss.

6 kommentarer:

Gunn-Hege sa...

Så skjønn en liten Elvis du har!! Gleder meg til jeg kan få hilse på han. (kose, kose, atsjoo!)
Og heldige du som ble nr 20 i web-ringen, jeg ble jo da nr 21 sikkert =0D Nydelig kort Trine hadde lagd til deg asså, og jeg er ikke misunnelig på premien, ikke noe jeg kunne tenke meg der (furt) =0p
Men at det var genialt med web-ring har du heeelt rett i, jeg har hatt mange innom min nystarta blogg (HURRA!!!)
Klæm fra Gunn-Hege

T's Creations sa...

Så hyggelig at du likte premien og koselig bilde av nussepusen som tester tingene! :-))

Bibbi sa...

Her var det mange flotte saker å titte på i bloggen din!!

Og for en god smak du har når det gjelder blogg... ;o)

Grattis med seieren som nr 20 og kos deg med sakene.....

Gunn-Hege sa...

Og om du kikker i bloggen min, er det en liten ting til deg der Host host....
KLÆM!

Catharina Norberg Skjørvold sa...

For en flott katt du har! Kjenner til en som er NOE større men som også har det med å komme og mase når jeg sitter her og jobber med kort eller sitter på maskina mi hehe...

Flott blogg du har fått deg :)

J.L.CIBILS sa...

I liked so much your photographies. When you'll be able, visit my blog to see my photo-jornalism's works. You will find there images of the south of Brazil.

http://jlcibilsfotojornalismo.blogspot.com/