torsdag 21. mai 2009

Til en sprek 70-åring

Da har jeg jammen meg klart å sette sammen enda et kort. Denne gangen et bestillingskort til en sprek 70-åring. Motivet er hentet fra Diamond-cd'n. Har riktignok endret litt på selve motivet. I utgangspunktet var det 3 damer på rulleskøyter her. Men valgte å fjerne de andre fra selve motivet. Kjekt med redigeringsprogram på pc'n ja. ;-)
Tekst- datostemplet er fra Ett Trykk, og fluorish i hjørnene er fra KaiserCraft. Tallene er stanset ut i grungeboard. Har sydd for hånd langs kantene. Glitterglue på blomstene. Motivet er forsøkt malt med H2O's og distress. (hvis noen kan lære meg hvordan man maler pent.. så hadde jeg blitt glad!)

Jeg deltar på denne ukens utfordring hos Secret Crafter saturday Challenge - Glitter
og på Stamptacular sunday challenge - brun, rosa og grønn.

I made this card for the challenge at Secret Crafters Saturday Challenge - Glitter
and the challenge at Stamptacular sunday challenge - Brown, pink and green




Lekte meg litt med en sjablong jeg kjøpte for lenge siden.. Og ikke helt har visst hva jeg skulle bruke til. Fant ut at den passet flott som en ramme rundt tekststemplet fra Kreativ Hobby. Har brukt paintdabber i gull. Også her har jeg brukt fluorishes fra KaiserCraft.

13 kommentarer:

Liza sa...

Great card, the image is fabulous, it made me laugh!! Thanks for joining us at SSC.

Liza x

Joey sa...

Hi, oh I love this, what a fabulous image, gorgeous tones of colours. Thanks for joining us this week. Joey.x

Sprytebyrd sa...

Such a funny image! And great card! I love the layout!
Thanks so much for joining us at SSC this week! Hope to see you next week - Good Luck!
--x Dee

Skraptacular Designs sa...

Hi Leena,

What a fabulous card! Just LOVE the super silly image you've used...and your attention to detail is PERFECT!

Fabulous take on this week's challenge!

Thanks for playing along with us this week! Hope you'll join us soon for some more challenge fun!

Hugs,
Priscilla

Kimmi sa...

Hi there, great card, the image is soooo fun! I should get this one for when My mum turns 70 hehe! Great colours and I love the stitching!

Kim

Paula sa...

Your card made me smile...just love it! Great image, great card! I'm sure it'll make your recipient smile also!

So glad you could join us this week at the Stamptacular Sunday Challenge!

Pleasantly,

Paula

Line sa...

Hahaha, dette motivet var utrolig morsomt! Kortet ditt er bare helt herlig!! Nydelige blomster, flott detalj med charm'en og innsiden er virkelig lekker.

Takk for at du deltar i utfordringen hos SSC!

Klem, Line

Unknown sa...

Fabulous fun card Leena.

Thank you for joining us for the challenge over on SSC.

Joanne x

Peet sa...

What a fabulous card, Leena!! Love the fun image!

Donna sa...

What a great funny image, love those roses arrangement too. Great job all around.
Thanks for joining us this week at SSC.
hugs
Donna

Nikki Schmaltz sa...

OMGosh! Your card is hilarious. Just so cute. Love it! Thanks for joining in our challenge

Nilla sa...

Vilken härlig stämpel och du har gjort ett jättefint kort! Kram Nilla

Bibbi sa...

Lekkert kort med et hærlig motiv!!

Blir man ikke glad av et slikt kort, ja de vet ikke jeg.....