torsdag 12. februar 2009

Jeg ble utfordret...

Ja da ble jeg også utfordret da.. Av både Nina og Kristian.

Den går ut på følgende: Gå til foto/mapper. Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen. Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette blidet. Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen. Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.

Så da havnet jeg på dette nydelige bildet av min tantunge fra nord. Her utkledd som sin heltinne Snehvit.
Når det gjelder å invitere 6 nye til denne utfordringen, velger jeg å la det være. Siden de fleste blogger'ne allerede har mottatt denne utfordringen. Men føler du at du gjerne ville ha blitt utfordret til denne, så er det fritt fram. Anse herved deg selv som utfordret.. ;-)

1 kommentar:

Nina sa...

Så søt. Ha en fin helg!
Nina:)