lørdag 24. januar 2009

Julegave-eske

Julen 2008 ble ikke helt som planlagt, da jeg to dager etter forrige innlegg måtte reise utenlands pga sykdom i familien. Har oppholdt meg i Lanzarote i en hel måned, men er nå endelig tilbake igjen.

Jeg ble som sikkert mange andre inspirert av den flotte esken som stod i desemberutgaven av Ett Trykk, og fant ut at dette var en idèell "innpakking" av scrappepakken jeg ga bort til mine scrappende venner. Justerte litt på størrelsen på malen som de la ut i bloggen sin, slik at den passet bedre til de coasterne jeg bruker (fra Pandouro) samt høyden slik at jeg fikk plass til litt mer innhold. ;-)

Stemplene jeg har brukt her er fra Tim Holtz "just believe"-plate. Og tekststemplene er fra Kreativ Hobby. Scrappepakke-stemplet er fra Papirloftet


5 kommentarer:

Gunn-Hege sa...

Fiiiiiine esken min jo!!!!! (sukk)
Flink du er, er så glad for at jeg fikk en sånn med masse snadder oppi!!!
DU ER SÅÅÅÅ SNILL!!!!!
Glaaaa i deg!!!!

Anonym sa...

It's beautiful blog !
And Please teach me about you city.

Eva-Lena sa...

Den esken var kjempe fin, sikker på at motakerene ble kjempe glade!

Det koppekortet var kjempe enkelt og gøy og lage, anbefales absolutt og prøve!
Ha en forsatt fin kveld og helg.

Kristian sa...

Velkommen hjem igjen snuppa! :D
Kjekt og ha deg på Norsk jord igjen (så jeg har en viss kontroll over deg og kan forsikre meg om at du ikke roter deg borti noen halvgamle spanjoler *leeer* ).

Nydelig boks du laget, den jeg var så heldig og få til jul står på hylla rett over scrappepulten min og er til inspirasjon nå.
Tusen takk!


Glad i deg snupp

Nina I. sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min;o) Så nyyydelig eske du har laget!! Den likte jeg utrolig godt!
Ønsker deg en flott søndag!